9. 2. 2012.

Ibiza

Snega je i više nego dooosta oko nas, složićete se! Zato pretvaram ogroman minus, u još veći plus, dodajem tu jednu vertikalnu crticu koja nedostaje, i odmah mi je lepše!

Znamo svi da je prva pomisao na Ibizu, žurke, 24h neprestanog ludila, ispijanja raznih koktela, i najbitnije toplota, pesak, more... Sličice koje sam pronašla se malo razlikuju od svega prethodno navedenog. Pokazuju nešto drugačiju varijantu. Mirniju. Ja se ne bunim, ni protiv te. Dopada mi se! Tako da, ako može teleport :)) bila bih zahvalna, ma samo na par dana... :))












9 коментара:

  1. Može jedan vikend tamo i onda povratak u ovaj sneg :D

    ОдговориИзбриши
  2. nice pics .... let's us dream !

    ciao, come for a visit, to my blog, and if you like sign as follower..I'll do back

    ciao ave

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo stvarno nije lepo od tebe po ovom minusu ;))
    Predivne fotografije, volela bih da sam sad tamo...
    A više mi se sviđa ova varijanta Ibice :)

    ОдговориИзбриши
  4. Raj na zemlji :) želiiim ljetooo <3 <3

    http://beautyrollercoaster.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши